• خانه
  • خدمات
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
© All rights reserved.
گیل طراح گیل طراح
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • وردپرس
    • افزونه وردپرس
    • آموزش
    • سئو و بهینه سازی
  • جوملا
    • ماژول های جوملا
  • خدمات
  • نمونه کارها
  • پشتیبانی
  • بلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • ابزارهای رایگان سئو
گیل طراح
سئو و بهینه سازی

5 نکته برای بهبود برند شما

صابر لطفی روشن بهمن ۱۷, ۱۳۹۸
توسط صابر لطفی درسئو و بهینه سازی

برندسازی یک موضوع بسیار مهم و اساسی در استراتژی بازاریابی شما است. اگر یک استراتژی عالی برای برندسازی تهیه کنید ، مردم با برند شما ، شرکت شما و وب سایت شما آشنا می شوند. در این پست ابتدا توضیح خواهم داد که برندسازی چیست و چرا می تواند به شما در سئو کمک کند. پس از آن ، من 5 نکته عملی را که می توانید برای بهبود استراتژی برندسازی خود استفاده کنید ، بیان می کنم.

برندینگ چیست؟
برندسازی فرایند ایجاد یک تصویر شفاف و منحصر به فرد از محصول یا شرکت شما است. مخاطبان شما باید بتوانند برند شما را تشخیص دهند. اگر پستی در فیس بوک، اینستاگرام، کانال یوتیوب خود منتشر می کنید و یا محصولاتی که در وب سایت شما قرار دارند، در همه آنها باید تصویر نام تجاری شما یکنواخت باشد.

برندسازی سخت است. برای تنظیم یک استراتژی موفقیت آمیز در زمینه برندسازی ، ابتدا باید دید روشنی در مورد معنی و مفهوم نام تجاری خود در ذهن داشته باشید: ماموریت شما چیست؟ چه ارزش هایی مهم هستند؟ کدام سبک متناسب با نام تجاری شما (رسمی / غیر رسمی) است؟ مخاطب مورد نظر شما چه شکلی است؟

چرا برندسازی برای سئو مهم است؟
اگر استراتژی برندسازی را با کیفیت بالایی تنظیم کنید بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار ساده تر می شود. اینکار باعث می شود کاربران با نام تجاری شما آشنا شده و دید بهتری نسبت به محصولات و خدمات سایت شما داشته باشند. نام تجاری شما می تواند انگیزه ای برای کلیک بر روی پیوند شما در نتایج جستجو باشد (حتی اگر جزء سه گروه برتر هم نباشید!). رتبه بندی برای نام تجاری شما بسیار ساده تر از بسیاری از عبارات جستجوی دیگر خواهد بود.

به منظور کمک به شما در راه اندازی یک استراتژی موفقیت آمیز در زمینه برندسازی ، من 5 نکته کاربردی را با شما به اشتراک می گذارم:

نکته 1: به سبک انتخابی خود پایبند باشید
مهمترین چیز در مورد برندسازی ، ثابت ماندن سبک انتخابی شما است. سبک خاصی بسازید و به آن توجه بسیاری داشته باشید! یک لوگو طراحی کنید و به آن پایبند باشید! از هر روشی برای نمایش برند خود به کاربران استفاده کنید، در نهایت مردم شروع به شناخت برند شما می کنند.

 

5نکته برای بهبود برند شما

 

نکته 2: یک شعار مناسب انتخاب کنید
شعار شما مهمترین پیام در مورد نام تجاری یا محصول شما است. شعار انتخاب را با یک جمله بیان کنید. اطمینان حاصل کنید که شعار انتخابی در وب سایت شما در دید کاربران است. به عنوان مثال ، می توانید یک شعار را در زیر نام تجاری خود قرار دهید. برای مثال شعار افزونه Yoast این است: سئو برای همه.

در صورت امکان ، سعی کنید تا شعار خود را واضح و جذاب جلوه دهید تا در مخاطبان تاثیر مثبت داشته باشد. از چند کلمه استفاده کنید تا به وضوح در مورد همه سایت شما توضیح داده شود. 

نکته 3: از تصاویر استفاده کنید
تصاویر جنبه بسیار مهمی از استراتژی برندسازی شما است. می توانید از تصاویر در وب سایت خود ، در خبرنامه خود ، در فیس بوک یا در تبلیغات (چاپی) استفاده کنید. البته باید مطمئن شوید که تصاویر شما با  برند شما متناسب است. اگر کفش باله می فروشید ، احتمالاً نباید از تصاویر حیوانات وحشی در جنگل استفاده کنید. شما می توانید از عکس هایی استفاده کنید که ظرافت و لطف را بیان می کنند.

اگر به طور مداوم تصاویر و عکس هایی را انتخاب کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد ، مخاطب سرانجام با یک نگاه ساده به تصاویر برند شما را می شناسد و به یاد می آورد.

اگر از تصاویر مختلفی استفاده می کنید ، می توانید یک سبک ثابت را ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید مطمئن شوید که تمام عکس های شما دارای ابعاد یکسان هستند ، از یک روش مشابه برای ویرایش استفاده کنید یا از تصاویر مشابه استفاده کنید. به عنوان مثال ، هنگام به اشتراک گذاشتن پست ها در فیس بوک ، همیشه نوار متن را روی تصاویر خود قرار دهید.

نکته 4: از نام تجاری خود استفاده کنید
اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما برای مخاطبان آشنا است و آن را به خاطر می سپارند. شما باید از نام تجاری خود در بخش های مختلف سایت استفاده کنید! حتما از نام تجاری خود در خبرنامه، اینستاگرام، یوتیوب و پست های (Facebook) خود استفاده کنید. مردم باید نام تجاری شما را بطور مرتب بشنوند و بخوانند!

 

5نکته برای بهبود برند شما

 

نکته 5: از لوگو خود استفاده کنید
آرم و لوگو شما برای استراتژی برندسازی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. برندسازی چیزی بیشتر از طراحی یک لوگو عالی است. در حالت ایده آل ، آرم شما باید برجسته باشد، یعنی مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی آن را تشخیص داده و به خاطر بسپارند. طراحی یک لوگو لازم نیست خیلی گران باشد. با استفاده از نمونه های آماده در سایت های مختلف و کمی خلاقیت می توانید یک لوگوی منحصربفرد برای خود ایجاد نمایید.

لوگویی که طراحی کرده اید را در وب سایت خود ، در خبرنامه و شبکه های اجتماعی به صورت مکرر استفاده کنید، داستان طراحی لوگوی خود را برای مخاطبان بازگو کنید تا ارتباطی بهتری با آن برقرار کنند. مدتی پیش ، گوگل موارد دلخواه خود را به نتایج جستجوی تلفن همراه اضافه کرد. همچنین در تلاش است تا آنها را برای نتایج دسک تاپ نشان دهد. اگر لوگوی شما در صفحات نتایج جستجو به عنوان فاوآیکون گنجانده شود، می توانید لوگو و برند خود را به مخاطبان نشان دهید.

رنگ هایی که برای لوگوی خود انتخاب می کنید از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند. حتما از این رنگ ها به طور مداوم استفاده کنید: در خبرنامه خود ، در وب سایت خود ، در تصاویر. اگر در همه جا از همان رنگ استفاده می کنید ، آنها جزئی از برند شما می شوند. مردم با نگاه کردن به رنگ های موجود در خبرنامه یا پست فیس بوک شما ، برند شما را به رسمیت می شناسند.

نتیجه
اگر یک استراتژی موفقیت آمیز در زمینه برندسازی تهیه کنید ، افراد نام تجاری شما را به خاطر می آورند و می شناسند. در طولانی مدت ، آرم یا نام تجاری شما چیزی خواهد بود که بلافاصله احساسات (مثبت) را برانگیخته می کند. هرچه مردم با نام تجاری شما بیشتر آشنا شوند ، SEO سایت شما نیز قوی تر می شود. بنابراین ، ترکیب استراتژی SEO شما با یک استراتژی عالی برای برندسازی راهی است که باید آن را طی کنید.

brandbrandingبرندسازیبرندینگبهبود برندساخت نام تجاری
15
لایک این نوشته
89 مطالب
صابر لطفی
عاشق وردپرس و بلاگ نویسی، بیش از 10 سال در زمینه تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت دارم. یکی از علاقه مندی های من طراحی سایت با وردپرس و پشتیبانی آن می باشد. سعی می کنم در این سایت بهترین مقالات، افزونه ها و پوسته های مربوط به وردپرس، جوملا و سایر CMS ها را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهم.
  • افزونه لینک ساز خودکار برای سئوی محتوایی | Interlinks Manager (بروزرسانی شد)
    قبلی نوشتهافزونه لینک ساز خودکار برای سئوی محتوایی | Interlinks Manager (بروزرسانی شد)

Related Posts

پاپ آپ های سایت خود را کاربر پسند کنید
سئو و بهینه سازی طراحی سایت

پاپ آپ های سایت خود را کاربر پسند کنید

رفع مشکل SEO سایت پس از هک شدن
سئو و بهینه سازی

رفع مشکل SEO سایت پس از هک شدن

چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود؟
سئو و بهینه سازی طراحی سایت

چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود؟

نحوه استفاده از کلید واژه ها در وبلاگ نویسی
سئو و بهینه سازی

نحوه استفاده از کلید واژه ها در وبلاگ نویسی

دیدگاهتان را بنویسید (لغو پاسخ)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*
*

خدمات ما

طراحی سایت

بهینه سازی سایت

پشتیبانی سایت

تولید محتوا

لینک های ضروری

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • درباره ما
  • بلاگ
  • تماس با ما

اطلاعات

  • صفحه اصلی
  • فروشگاه
  • درباره ما
  • بلاگ
  • تماس با ما

عضویت در خبرنامه سایت

logo-giltarah1

کلیه حقوق این سایت برای شرکت گیل طراح محفوظ می باشد.

در
وردپرس
فرم پشتیبانی
آموزش های ویدئویی

پنل جستجو می تواند شامل ابزارک و کد کوتاه باشد.

تماس با ما : 09377527859
Copy